poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Co o tym sądzicie?

Witajcie, przepraszam że nie pisałam nowych postów ale rozumiecie, wakacje i trzeba korzystać póki jest na to czas. Dzisiaj napisze o dość przeterminowanej informacji, ale chciałam o tym napisać i poznać  wasze zdanie.

Poniższy tekst skopiowany ze strony : pomponik.pl

Zaczęło się kilka dni temu od artykułu w dwutygodniku "SHOW". Muzycy z zespołu Enej, zapytani o to, co sądzą o twórczości Michała Szpaka, odpowiedzieli:
"Nie istnieje coś takiego jak muzyka Michała Szpaka. Jak zaistnieje, to pogadamy. My jesteśmy zespołem od dziewięciu lat".
Te słowa musiały poważnie rozwścieczyć finalistę "X-Factor". Jak donosi "Fakt", ostro skomentował wypowiedź "kolegów" z branży na jednym z portali społecznościowych:
"A jeśli Enej osądza moją twórczość, to niech lepiej skupia się na swojej, bo takichweselnych kawałków jak tworzą nie sposób nie stworzyć" - napisał.
Zgadzacie się z opinią Michała? Umieścilibyśmy dla porównania utwór zespołu Enej i uczestnika najbliższej edycji "Tańca z gwiazdami", ale przecież ten ostatni naprawdę niczego jeszcze nie nagrał. '

 '






A wy co o tym sądzicie ? I za kim jesteście ? 

Jeszcze raz przepraszam za tak duże opóźnienie w związku z dodaniem notki z tym tematem. 


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Enej.A Szpak gada głupoty.To zazdrość po prostu;))Zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń